Visa resultat för omröstning: Ang aliveträffen och alive "bandagen"

Antal röster
40. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Jag är villig att åka 40mil, betala mer och slå ihop träffarna.

5 12.50%
  • Jag är inte villig att åka 40mil, betala mer och slå ihop träffarna.

6 15.00%
  • Slå ihop träffarna men ha det på malmby igen, det var lagom.

3 7.50%
  • Slå inte ihop träffarna, ha en aliveträff plus bandag på malmby.

5 12.50%
  • Slå inte ihop träffarna, Ha en aliveträff plus bandag på mittsverigebanan.

19 47.50%
  • Skriver en utförlig text i tråden istället om vad jag tycker och tänker.

2 5.00%
+ Svara på ämne
Sidan 1 av 5 1 2 3 ... SistaSista
    Reg.datum
    mar 2008
    Hallå.

Nu börjar det bli hög tid att kolla lite med er, behöver ett tyck och tänk.
    Vi drog ju igång malmby förra året i all hast och stress för alivearna skulle få gasa av sig lite innan bilarna ställdes av. Tycker det blev lite av en hit med tanke på tid, uppslutning, väder osv osv.

Funderar nu på att kanske ha en ny dag, alternativt t.o.m slå ihop denna med aliveträffen så folk kan gå omkring och snacka skit, käka korv, åka bana, bara sitta i solen och titta på bilarna, ja ni hajar.

Har mailat med diverse motorparker och kollat runt med priser osv och hur man än vrider och vänder på det så kommer det bli mer än dubbelt så dyrt om man jämför med förra året.

Jaja, tänkte ge er lite alternativ som ni ska få rösta på bara för att få lite feeling på hur ni tänker.

Den bana som är intressantast som jag tittat på är mittsverigebanan då sviestad var fullt tills slutet av oktober.
    Att hyra mittsverigebanan mellan 8-17:00 skulle då vara alternativet. Tänker man på förra årets uppslutningen skulle det antagligen kosta typ 1100:- per näsa.

Även fast du röstat får du gärna skriva i tråden iallafall så man får så mkt info som möjligt. Är ju ändå er det handlar om min små honungsvingar i motvind.

Mvh Matte
    Sports for Fuckups

Reg.datum
    mar 2009
    Om man skulle välja Mittsverigebanan så är ett hett tips att kanske styra ihop det med gänget hära: http://compello.se/
    Dem gillar att snurra runt där och mannen bakom är en skön Hondalirare

Reg.datum
    mar 2009
    Banan på Malmby var ärligt talat ingen höjdare. Dåligt underlag och tveksamma avåkningszoner.
    Dagen i sig var dock en riktig höjdare, bland de roligaste jag gjorde i bilväg förra sommaren.

Med det vill jag ha sagt. Det är inte banan som gör dagen, det är sällskapet!
    Även om jag personligen inte ser att Malmby är den bana som Alive väljer i år.

Jag förstår också att folk drar öronen åt sig när dels insatsen höjs till 1 100 kr och avståndet ökar nästan dubbelt! Kontentan blir en ganska kostsam historia.
    Många här, inklusive undertecknad ansåg nog Malmbydagen vara en trevlig kombinerad träff/bandag med inte allt för höga omkostnader.

Har inte bestämt mig för vad jag skall svara än.
    //Mattias
    impreza 2.5 | ibiza 1.6 | accord 2.0

Reg.datum
    jun 2008
    Jag vet inte vad jag ska rösta på än men en sak kan jag svara på. Slå inte ihop träff med bandag.

Reg.datum
    mar 2009
    Vad säger Arson om att köra ihop med Compello på Mittsverige?
    Det vore väl nått?

Reg.datum
    aug 2009
    Jag tycker bandag/träff är ett ypperligt förslag. Optimalt hade väl varit att anordna någon slags övernattning med då man gärna vill kyla ner sig med en kall öl efter att svettats i en varm bil.

/Robin

Reg.datum
    mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Silverglantz Visa inlägg
    Vad säger Arson om att köra ihop med Compello på Mittsverige?
    Det vore väl nått?
    Hade varit skoj, det var förresten jag och Mähler som startade Compello för 7 år sedan
    //Mattias
    impreza 2.5 | ibiza 1.6 | accord 2.0

Reg.datum
    mar 2008
    Citat Ursprungligen postat av sir_Rob Visa inlägg
    Jag tycker bandag/träff är ett ypperligt förslag. Optimalt hade väl varit att anordna någon slags övernattning med då man gärna vill kyla ner sig med en kall öl efter att svettats i en varm bil.

/Robin
    Övernattningsmöjlighet finns hos mittsverige till en överkomlig summa.

Mvh Matte
    Sports for Fuckups

Reg.datum
    mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Arson Visa inlägg
    Hade varit skoj, det var förresten jag och Mähler som startade Compello för 7 år sedan
    Jag visste väl att du var insyltad på nått vis :P

Reg.datum
    feb 2009
    Jag tycker det här låter skitkul!
    Nu har jag dessvärre inte varit med på en aliveträff innan, men sponant så vill man nog hellre ha detta separerat och på så vis ha 2 tillfällen i sommar med er "alive folk"

Mittsverige banan eller Malmby kvittar. Klart det är skönare när det är närmare och allt det där. Men kvalitén på banan är ju nästan viktigare!

+ Svara på ämne
Sidan 1 av 5 1 2 3 ... SistaSista
Kontakta oss:
info@alive.se
Samarbeten:
relations@alive.se
Copyright:
alive.se | 2011
alive.se:
Forum
Store
Upload