Du har inte lust att zooma kreditkortet lite?Måste vara välfyllt med allt du köper.. Kommer bli såååå fett med allt. Keep up..
Nu blir de äntligen lite uppdatering efter massa strul med både min och tjejen pendlarbilar...
har hållit på lite nu och då och jobbat med sakerna sbf hade åsikter om, har bland annat svetsat in plåt mellan bur och fjädertorn bak. dessa gängades sedan med m8-bult utifrån hjulhuset.
idag plasta ja en del till mina quadlights och gick lös lite med plasmaskäraren
Biltemas lilla vägkon har blivit mall för trattarna som insatsen ska sitta i.
insats från Hella.
insats och en färdig kon som nån dag i veckan ska passas in mot "lycktmasken"
tror de blir riktigt snyggt när de blir klart
skar även ut och bockade plåtar till förstärkningar mellan fjädertorn fram och bur.
de är underbart med plasma
Allt för idag hoppas på mer under kommande vecka![]()
fan va skoj med egenbyggda quadlights. kommer dom se ut som orginalet?
eller en ännu högre prioriterad fråga:
kommer du ha lycktor i alla hål eller galler för luft?
jag röstar på det senare!
/maccan
Kul att du gillar lysena![]()
nja dom blir lite annorlunda, blir två lika stora lycktor som på sierran.
kommer även täcka parkeringsljuset så man slipper ett fult vitt ljus när man har quads lackade i bilens färg, galler till luft kan man ju slänga i om man inte känner något behov av helljus
kommer förhoppningsvis kunna sälja ett par uppsättningar för de känns ju kraftigt som det är brist på Morettes
//Niklas
nu har de slipats och kapats och borrats så de står härliga till
vart inte helt nöjd med vinkeln konan och insatsen fi så de blir att slipa lite mer
//Niklas
Känns som det är nära till psykbryt när allt ska bli bra, vinklar på konan, avstånd mellan hålen, å sen göra en lika dan till andra sidan....
Hade gjort tuomas å hans mercedes sällskap som bojsänke i kanalen
Bra kämpat // Matte
Du vet att morette tillverkar igen va? känns som det jobbet du lägger på lycktorna är lite bortkastat.
//Calle