det är mycket sant.. det är en lexus/Toyota
tror den heter toyota aristo med supra snurra ...
det är mycket sant.. det är en lexus/Toyota
tror den heter toyota aristo med supra snurra ...
Är väl en Toyota Crown det där va?
Blir skoj att se var det slutar med bilen Alejandro!
så kanske den hette...
Ja vi får se vart det slutar... idag fick jag ner amg lådan efter massa strul o massa vajrar o kontakter över allt..... så nu är lådan nere och ska tvättas imorn och köras till min käre svets och svarv tomte
När det är klart ska jag se till o beställa en Bmw 4puckad sinter lamell samt en short shifter,sen så e de bara ut o testa manuellt
Ja nu var det ett tag sen , jag skrev eller besökte sidan,,
((perdon Kocken)
Har inte hänt så mycket förutom att jag tagit ner automat lådan.. och allt lull lull som har med automat lådan att göra..
ZF lådan och 190e lådan är på under modifering , kapar bort en bit av kåpan på bmw lådan samt 190e , och svetsar fast 190e kåpans del på bmw lådan så att den ska kunna passa på min merca
så har man tittat lite på pedal ställ osv och det resulterade så här
tog även bort ratten så nu ska jag leta efter ny ratt samt nav till c36an..
Inte den bästa och roligaste uppdateringen,,
/over and out
Rodde
Ja ja jag vet att jag skriver som en kratta![]()
Ska du ha kvar pedalen till handbromsen?
A det var riktigt skönt.. Det var det jag var mest rädd för
På automaten fanns det 3st bultar och på den manuella fanns det 5st .. Det ända man fick göra var att kapa bort massa från insolerin/dämningsmatrial och flytta multo kablar, eftersom det var ivägen när man höll på passa in det.
På ratt fronten blir det nog att jag nån schysst drift ratt .. du får komma med lite förslag tycker jag och på stolar
Jo handbromsen kommer få sitta kvar där. så får jag trycka dit en hydralisk handbroms i mitten![]()
Klart han ska, men utan spärrfunktion för snabba "handbroms" uppställ o sen dumpa kopplingen o full makaron frammåt med samma fot hahaha
Ger termen vänsterbroms ny mening :-)
Go Rodde Go!
Jag KRÄVER en åktur sen när du får ihop lådkompotten.![]()