Fan vad trist. Stora skador?

Bilen klarade sig bra, mitt självförtroende också! Även om jag lär ta det lugnare nästa gång det är blött ute
De som hände med bilen va:
*skadad fälg, fixas i vinter
*Reigerläppen förlorade sitt ena hörn men leffe var seriös när han satte dit den för resten sitter som berget!
*Förlorade mitt ena dimljus (en anledning till att jaga airducts)
Så nu ska jag plocka bort reigerläppen och ordna så att bilen kblir stidsduglig igen
Don´t worry be happy!
/ Mvh Jimmy
Hur har det gått för dig, fick du tag i Toumas och kolfiberläppen eller jagar du fortfarande?
Mvh Matte
Skönt att det inte var några chassi delar som gick sönder.

Tjena Gänget!
Japp Kolfiberläpp är inhandlad, nu ska jag bara komma på hur jag ska designa det hela!
Yes otroligt skönt att de gick såpass bra! Kul att ni hade trevligt igår också, nästa gång hänger jag på!
Vad har farbror handlat då?
Jo!
* 17" BMW Motorsport fälgar i svensson bruksskick som ska få sig en rejäl tvätt innan friktionsdäcken förgyller luften =)
* Kolfiberläpp av Toumas, design förslag mottages gärna!
* Ny mjukvara (kommer i snart)
Fet bil! Mpaket på e36 coupe är så cleant, inget onödigt blaffigt kjolpaket inteFräscht att du håller originalstuk fast med coola modifikation, blir skitsnyggt
![]()
Tackar för dom vänliga orden Gustav
nu har de köpts ännu lite mer prylar:
* Brembo 4-kolvs ok
* Nya Skivor
* Ställbara topplagringar ifram till KW´t
* Ett par gamla banslicks som ska tjänstgöra som raktframdäck några vändor.
Iövrigt så är det tänkt att jag ska åka på banträff den 8:e september på sviestad, nån här som ska ner?
/ Mvh Jimmy
Vad är det för träff? Skulle vilja åka ner, har ev. en E30 318is att köra med, vi får se.
Prova på bankörning på Sviestad, finns info i bankalendern på Rejsa.
Nu sitter mitt KW chassi på plats tillsamans med nya växellådsfästen och ställbara topplagringar ifram.
Har tyvärr inte kunnat utvärdera så mycket då jag måste göra hjulinställning + valsa skärmarna ibak... men bilder kommer!
/ Mvh Jimmy