Visa resultat för omröstning: Vad skulle jag handla?

Antal röster
39. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Bara en zip hoodie.

0 0%
  • Bara en tisse.

1 2.56%
  • Bara en Hoodie.

5 12.82%
  • Bara en zip utan luva med low cut krage.

1 2.56%
  • Bara ett par mjukisar.

2 5.13%
  • Bara en mössa.

0 0%
  • Bara en keps.

0 0%
  • Minst 2 av alternativen ovan.

16 41.03%
  • minst 3 av alternativen ovan.

9 23.08%
  • minst 4 eller fler av alternativen ovan.

5 12.82%
    Reg.datum
    mar 2008
    Hallå alla mina små sockersmulor.

Detta kan kanske verka lite som en konstig poll men är intressant för oss att veta då det hjälper oss att veta vad mängden av er kanske är ute efter.

Vi börjar få ordning på detta med kläder nu och det kommer bli mkt trevligare kläder, riktigt smootha vågar jag t.o.m säga. Kommer antagligen även bli lite prisskillnad, dock till de bättre som tur är.

Så ni får några alternativ ovan. Ni ska alltså svara det ni verkligen vet ni kommer handla, inte vad ni skulle kunna tro är möjligt att handla någongång under eran livstid. Ja menar visst finns det en chans att man kommer ha trosor på sig någongång men antagligen inget man köper när det väl kommer till kritan.

Skriv gärna i tråden lite mer vad ni tror och tycker om vad man ska ha med i gruppköpen.. Ska man ha alla alternativ alltid i alla gruppköp osv osv..

Puss ünt kram // Matte
    Sports for Fuckups

Reg.datum
    aug 2009
    Ett par smutta mysbyxor köper jag på stående fot (bara de inte är rosa dvs)! Säg bara hur mycket och vart jag ska sätta in pengarna. Sen kanske någon tissa smiter med i beställningen.
    Promoted - Alive.se

Reg.datum
    jun 2008
    Det beror på vilket märke det blir på själva plaggen, de första hoodisarna ni körde satt okej på mig men ziphoodien som var sist var typ 2 storlekar mindre (trots samma storleksmärkning alltså).

Men om det är kläder som passar fat bastards så köper jag med 99,9% säkerhet mjukisar och en zip utan luva med low cut krage. Eventuellt (troligtvis) en fet tisse också om pengarna räcker

Jag är alltså kluven mellan två eller tre plagg, så jag vågar inte riktigt rösta än.
    Åk du först så väntar jag där framme.

Reg.datum
    jun 2009
    Blir nog kanske ett par mjukisar var till mig å brorsan, beroende på design.
    Sen det vanliga då, t-shirt och hoodie till oss. Väntat länge på detta!!!
    Detta lät intressant: Bara en zip utan luva med low cut krage.

/Totte
    18årig, motorstörd pojke som håller på med media men utbildar sig till lackerare/plåtslagare!

Reg.datum
    jul 2008
    Det blir alltid minst två plagg för mig
    Mit freundlichen Grüßen
    Emil Andersson

Reg.datum
    sep 2010
    En zip hoodie och en tee, utan tvekan

Reg.datum
    sep 2008
    Jag skulle ju vilja ha mjukisar, hoddie, tisse, mössa men de beror helt på vad kontot säger den dag de är dags. Därav röstar jag för två plagg och då lutar de åt Mysbrallor till soffan i vinterrusket och en hoodie så klart

Sen måste jag lägga till:
    Wooohoooooo gruppköp!!

/Niklas
    Det omöjliga tar bara lite längre tid.

Reg.datum
    aug 2009
    Garanterat minst en hoodie och en tissa. Sen hade det varit roligt med en schysst tröja i barnstorlek nu när det är så många här som faktiskt har barn.

Reg.datum
    mar 2009
    Inga träningsbrallor i årets kollektion?

För övrigt enda gången det är ok med mjukisbrallor är antingen på camping, träning eller efter man haft sex :P
    //Mattias
    impreza 2.5 | ibiza 1.6 | accord 2.0

Reg.datum
    feb 2009
    Aww ingen piké jag vette fan om jag skulle köpa något, har redan X antal alivehoodies och tshirts, men om det kommer något sjukt snyggt så lär man ju spendera!
    Än går det vågor

Kontakta oss:
info@alive.se
Samarbeten:
relations@alive.se
Copyright:
alive.se | 2011
alive.se:
Forum
Store
Upload
Blog