Fälgarna ska få ny färg, men är lite kluven. Vill att det ska sticka ut så silver svart och vitt är inte ett alternativ.
Kinkypinky
__________________________________________________ _______________
Neongrönt
Tack Åberg för dina PS kunskaper![]()
Kinkypinky
Neon gröna
Annan färg (specificera nedan)
Fälgarna ska få ny färg, men är lite kluven. Vill att det ska sticka ut så silver svart och vitt är inte ett alternativ.
Kinkypinky
__________________________________________________ _______________
Neongrönt
Tack Åberg för dina PS kunskaper![]()
Jag gillar kinkypinky bäst, men det visste du redan eftersom jag gjorde den först :-P
Tycker du ska köpa nya fälgar istället
Puss /Totte som gillar båda färgerna
Givetis med rosa framrute samt bakrutestreamer i aliveanda..... Rosa vinyl med vit text.. Fett? Ja! Som roddes fast rosa och vitt.
Du behöver också rosa bogseröglor fram och bak, det bli förhuden över stockäpplet.
Kinkypinky så klart!![]()
fasiken var det två år sedan jag fotade den bilder?!
Rosa ftw!
Rosa självklart! Men jag skulle nog vilja ha dem lite ljusare och med flakes. Så de gnistrar så där mumsigt i solen.
vad det än blir i slutändan så håller jag till fullo med vapendragarn. du måste följa upp den färgen på fler ställer, ex dragöglor eller streamer. kanske en bur i samma kulör!
men robin vad e det jag läser? flake? det har man väl bara på dom där småbilarna i köpcentrum, där man lägger i en femma, stoppar i ett barn, och går och shoppar. sen får avkomman sitta där och guppa, i sin flake bil. eller på de flesta bilar på scf.(du skulle kunna få två smilys till, robin. men det blir så flipprigt på sidan)
nej solid e dagens melodi. mm..
![]()