Visa resultat för omröstning: Vilken bana, helg eller vardag?

Antal röster
8. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Björkvik, Vardag

0 0%
  • Björkvik, Helg

6 75.00%
  • Gotland Ring, Vardag

0 0%
  • Gotland Ring, Helg

1 12.50%
  • Kinnekulle, Vardag

0 0%
  • Kinnekulle, Helg

1 12.50%
  • Gelleråsen, Vardag

0 0%
  • Gelleråsen, Helg

0 0%
    Reg.datum
    jul 2009
    De första frågorna jag kommer på är:
    Hur mycket är du villig att lägga?
    Helg eller vardag?
    Vilken bana?

Jag tog de banor balkeman kollat priset på, Om folket vill ha en annan så får ni skriva det.
    De som röstar får gärna kasta in ett inlägg med vad de kan tänka sig att en sån här dag får kosta.

Är intresset stort kan man ju ringa o kolla lite datum =)

Reg.datum
    mar 2008
    Kul. Glöm inte bort att det blir alivebandag också så vi inte krockar... ;-)
    Sports for Fuckups

Reg.datum
    jun 2008
    Med tanke på priset så valde jag Björkvik under en helg. Där räcker med att man blir 10pers för att man ska slippa bli jätte fattig. Blir man fler, säg 20 så blir det 500kr var och det tycker jag nog alla ska ha råd med. Tror inte det skulle bli fler härifrån. Dem andra banorna är ju rätt dyra att hyra under en helg och ligger en bra bit ifrån dem flesta Alive användarna. Alltså fler som bangar oavsett hur dem röstar i pollen.
    Granne med Kakan

Reg.datum
    jul 2009
    Citat Ursprungligen postat av kocken Visa inlägg
    Jag endast för avsikt att mäta intresset, diskutera detta i tråden och försöka göra nåt av det tillsammans med dom som vill :P

Alivebandag går utan tvekan före allt annat om det är så att ni kan ha nytta utav den informationen vi kan få från alla sköningar här i denna poll.. så go for it

Reg.datum
    jul 2010
    Citat Ursprungligen postat av kocken Visa inlägg
    min mening var bara att ge lite info... detta är ju för alive dessutom=) så de kan bli fler alive dagar....
    gå ut hårt och sedan öka....

Reg.datum
    mar 2008
    Citat Ursprungligen postat av balkeman Visa inlägg
    min mening var bara att ge lite info... detta är ju för alive dessutom=) så de kan bli fler alive dagar....
    Ja, jag vet. Var inte på något vis arg i mitt inlägg. Tycker det är klockrent med en samlingstråd med priser. Menade mest så ingen bokar så är det samma datum. Nu är dock alivebandagen tarmac attack uppe så nu blir det ju ingen datumkrock... :-)
    Sports for Fuckups

Kontakta oss:
info@alive.se
Samarbeten:
relations@alive.se
Copyright:
alive.se | 2011
alive.se:
Forum
Store
Upload
Blog