Reg.datum
    jan 2009
    Ja blir ingen jättetråd då det kanske inte var så många alivare där, fast en hel del var det.
    En heldag med massa med och motgångar. OFANTLIGT mycket jobb i bakgrunden men värt varända sekund.

Palle: 7,a totalt och 2,a i klassen i timeattack 1:52.159 skylive
    Snabbast i 10.5" klassen var "alivaren" Michael Öhrström 1:49.869 i en super7,a/busa

Snabbaste karossbil: Puppan 1:41.865 Porsche
    Snabbast totalt: David Björk 1:37.793 Radical en tid jag GÄRNA skulle sätta själv på vanliga varvet.

Tommy 200 Gjorde premiär med skylinen, och det gick ju utmärkt
    Svante körde trotts massa elaka motgångar: starkt jobbat en mitenplacering ganska exakt

En helt sjuk blandning bilar, Volvo 142, Volvo 360, Opel Ascona B, Ferarri 430 ROSSO moddad med dubbelkompressor, Merscha SLS AMG måsvinge, Lola formel 3000, Ariel atom, flertal feta vettar, värdiga porschar, några GTR varav den ena med 800 kit, och div "vanliga" race bilar typ M3, RS4,UR quattro, EVOs, Mustang, BMW Z3M både roadeter o cuope.

Tydligen var alla possitiva till att köra detta varv och med romen så blev banan 4.1 km Sveriges längsta bana

Tyvärr regnade strippenkörningen bort, så egentligen är inte detta avslutat utan bara halvlek.

Prisutdelning/festen i STCC,s vip tält blev väl sisådär, väldigt många åkte hem innan och missade det roliga.

Ja nån annan kanske kan lägg atill något? Finns massor med bilder i den tråden oxå
    Landracing.se För dem som har ett liv även utanför gatebil

Reg.datum
    jun 2008
    Jag vill tillägga att du har PM fortfarande.. :-)
    Åk du först så väntar jag där framme.

Reg.datum
    jan 2009
    årets mest grytomrörande event har fått en film :-)

Landracing.se För dem som har ett liv även utanför gatebil

Kontakta oss:
info@alive.se
Samarbeten:
relations@alive.se
Copyright:
alive.se | 2011
alive.se:
Forum
Store
Upload
Blog