Något att ha?
Min PS3a funkar sådär bra till att strömma ifrån min MBP så vill ha något som fungerar!
Kör nu med nullriver som mjukvara eftersom det funkar sådär bra efter lion uppdateringen så tänkte jag prova något nytt
Bra eller inte?
Ja
Nej
Något att ha?
Min PS3a funkar sådär bra till att strömma ifrån min MBP så vill ha något som fungerar!
Kör nu med nullriver som mjukvara eftersom det funkar sådär bra efter lion uppdateringen så tänkte jag prova något nytt
Bra eller inte?
Har inte testad den själv men svarade ja för man kan aldrig ha för mkt teknik. Frågan är dock varför du inte bara kör en mac mini som mediastation och langar plex?
Hur skönt som helst plus att du slipper fylla mbp med massa onödigt skit som maratonporrisar och dylikt.
Mac mini i billigaste form.
@Kocken, precis min tanke!
Flest prylar när man dör vinner!
@Edin: breakar du den och lägger in xmbc så verkar den var sjukt smidig ju![]()
Köp en Boxee Box, dom är grymma!
Ni har en timma på er att bestämma åt mig!
Annars åker jag och köper en :P
Ska du enbart använda den till att strömma media med? Jag tror att du är mindre begränsad med t.ex. en Boxee Box. Har dock ingen erfarenhet av Apple TV öht. Med en Boxee Box kan du t.ex. surfa, spela alla play-kanaler och ha ett gränssnitt som ständigt uppdateras med förbättringar och nya funktioner. Plus att boxen är snygg också.![]()
Blev en ATV2, funkar finfint att strömma ifrån datorn till TVn, och det bästa är inget LAGG!![]()