Men ska inte zebb vara med och köra? Ursprungligen postat av RIGO-ROD haha fuck,, trodde det skulle vara hemligt vilka bilar som dyker upp bara visa vart skåpet ska stå genom att lägga dig i jinnies led och gasa.
Ursprungligen postat av RIGO-ROD haha fuck,, trodde det skulle vara hemligt vilka bilar som dyker upp Fixade det
Vi tar även emot sponsring av saker som vi kan dela ut till dom som vinner våra små tävlingar..
Ursprungligen postat av Jugge Vi tar även emot sponsring av saker som vi kan dela ut till dom som vinner våra små tävlingar.. Vad för typ av saker är det ni är ute efter? strumpor, BT headset, repfilm till iphones?
Ursprungligen postat av Edin Vad för typ av saker är det ni är ute efter? strumpor, BT headset, repfilm till iphones? Vad som helst faktiskt Ju mer vi har å dela ut ju roligare blir det!
Ursprungligen postat av Jugge Vad som helst faktiskt Ju mer vi har å dela ut ju roligare blir det! Ditt kjoltyg har sms. Har ju inte ditt nr juggeliscious.
Ursprungligen postat av Jugge Lista på folket som kommer köra:Björne................Audi S3 Palle..................Skyline R32 Patrik.................Golf R32 Nisse Järnet........Bmw e30 / Seat Ibiza Timmie..............Audi A3 Skön..................Bmw E39 Simon................(Oklart) Jimmy................RX7 Jocce81................Dodge Challenger SRT8 Andreas..............Golf 2 / S3 Jimmy W.............Audi S3 Markus................BMW 535d Rodrigo...............Hemligt! Tomas................Audi TT RS Tommy...............Porsche 996 Turbo Jocke..................BMW 535 e34 Erik.....................Jakan Ascona Filip.....................944 Turbo Fredrik.................Volvo 240 Jocce...................Nissan GTR Tom....................Audi S3 Hallon..................BMW M3 Uppdaterade listan lite
Ursprungligen postat av kocken Ditt kjoltyg har sms. Har ju inte ditt nr juggeliscious. Du är en fin människa!
Ursprungligen postat av Jugge Vad som helst faktiskt Ju mer vi har å dela ut ju roligare blir det! Smsa mig och påminn mig på Lördag och jag tar med mig lite skit som ligger och skräpar i lådan (nytt i kartong givetvis) på 0735xx0x52 (fullt nummer kommer imorgon).
Ursprungligen postat av Edin Men ska inte zebb vara med och köra? Tråkigt nog kan jag inte.. Södersvängen va ju sjukt kul sist! Ska till gelleråsen idag och sen på vägen hem ska bilen till en påsemek å få nya synkringar, diffrenovering och grupp-b kammar. Dax å få lite mer fart i bitarna..