+ Svara på ämne
Sidan 1 av 4 1 2 3 ... SistaSista
    Reg.datum
    jul 2009
    Tack för idag!
    Va kul att få gasa av sig lite och känna lite på bilen

Kul att få se lite andra åk oxå!

Reg.datum
    jan 2009
    tack alla för denna körning det var riktigt kul fast man ej hade den lämpligaste bilen för de små kringel kroksvägarna .. bilen var typ lika bred som vägen.. riktigt kul o se lite nya ansikten också fast det inte blev så mycket prat

vart också sjuk sjukt imponerad av X5an krängde inte alls någon gång och vilken väghållning för att vara sådan bil

minus med bilen att satan vad törstig bilen är 4L diesel V8 är ingen miljö bil precis... bara tanka upp bilen med hela lönen då imorn innan jag kommer in till jobbet.. av dagen tank har man nu 2/8 delar av tanken kvar går väl i runt 100L .. men vad gör det när man hade så trevligt och Mr.Edin i passagerar sätet

big hug to you all

Reg.datum
    feb 2009
    Ja så där jaa.. då har man hunnit smälta dagen lite vart ca 32mil tur o retur
    vart mkt fart och balla å roliga bilar..
    tack för denna gå och hoppas på åter sende till nästa år.
    Customcage Åland: XYZ Sweden:
    aka parkeringsnazisten

Då var även jag registrerad på alive.se - kan ju inte gå runt i den fina alive tröjjan jag fick igår utan att vara reggad
    Finns egentligen bara en anledning till att jag inte reggat mig förut är väl mest att man är ju reggad på tusen andra forum och kollar knappt hälften av dem, men jag har läst lite på alive och det verkar vara en skön stämning här!

Nåväl, tack så jättemycket för gårdagen! Det var verkligen riktigt jäkla kul Eller för att citera ÅS när han släppte av mig;
    "Jag fattar inte att du vågar sitta så lugn bredvid utan att vara livrädd"
    Vi hade iaf kalaskul igår, sista gruppen höll ett riktigt bra högt tempo när vi inte hade bilar i vägen! Finns lite hoppande och sköna delsträckor på tre kameror vi hade monterade - om materialet blir till nåt får ni fråga ÅS

//Richie - trött (på morgonen) co-driver i röda RX-7an

Reg.datum
    aug 2010
    Eftersom jag missade allt vill jag se bilder! Nu!
    "Jesus had a Honda: John 12:49: For I did not speak of my own accord."

Reg.datum
    jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Richie Visa inlägg
    Då var även jag registrerad på alive.se - kan ju inte gå runt i den fina alive tröjjan jag fick igår utan att vara reggad
    Finns egentligen bara en anledning till att jag inte reggat mig förut är väl mest att man är ju reggad på tusen andra forum och kollar knappt hälften av dem, men jag har läst lite på alive och det verkar vara en skön stämning här!

Nåväl, tack så jättemycket för gårdagen! Det var verkligen riktigt jäkla kul Eller för att citera ÅS när han släppte av mig;
    Vi hade iaf kalaskul igår, sista gruppen höll ett riktigt bra högt tempo när vi inte hade bilar i vägen! Finns lite hoppande och sköna delsträckor på tre kameror vi hade monterade - om materialet blir till nåt får ni fråga ÅS

Välkommen hit Richie :-) Det finns en skön presentationstråd i Allmänt, check it out och skriv gärna om dig där också! Visst hade du en Audi av något slag förut? Jag kopplar ditt namn till en regplåt långt bak i huvudet någonstans...
    Åk du först så väntar jag där framme.

Reg.datum
    maj 2010
    Citat Ursprungligen postat av Åberg Visa inlägg
    Välkommen hit Richie :-) Det finns en skön presentationstråd i Allmänt, check it out och skriv gärna om dig där också! Visst hade du en Audi av något slag förut? Jag kopplar ditt namn till en regplåt långt bak i huvudet någonstans...
    Audi A2 om jag minns rätt

Reg.datum
    mar 2008
    Citat Ursprungligen postat av Richie Visa inlägg

Hallå richie och varmt välkommen till alive, får hoppas du kommer trivas.

Citat Ursprungligen postat av Åberg Visa inlägg
    mmmm, glömmer aldrig en s4 all blacked out. Har alltid varit lite kär i den!
    Sports for Fuckups

Reg.datum
    sep 2011
    Tack för en sjukt rolig Kul-Tur som vanligt!
    Alltid lika kul att arrangera när alla är så trevliga å positiva!
    Väl mött nästa år!

Mvh Helene (Evo X pink-edition.. )

Och ja, hej föresten, tänkte att det va läge att regga mig här oxå

Reg.datum
    maj 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hellen Visa inlägg
    Tack för en sjukt rolig Kul-Tur som vanligt!
    Alltid lika kul att arrangera när alla är så trevliga å positiva!
    Väl mött nästa år!

Mvh Helene (Evo X pink-edition.. )

Och ja, hej föresten, tänkte att det va läge att regga mig här oxå
    Kiss-edition?

Höhö!

Svart S4? Det är då inte vad jag sett den skylten på kockish!

+ Svara på ämne
Sidan 1 av 4 1 2 3 ... SistaSista
Kontakta oss:
info@alive.se
Samarbeten:
relations@alive.se
Copyright:
alive.se | 2011
alive.se:
Forum
Store
Upload