Tack för idag!
Va kul att få gasa av sig lite och känna lite på bilen
Kul att få se lite andra åk oxå!![]()
Tack för idag!
Va kul att få gasa av sig lite och känna lite på bilen
Kul att få se lite andra åk oxå!![]()
tack alla för denna körningdet var riktigt kul fast man ej hade den lämpligaste bilen för de små kringel kroksvägarna .. bilen var typ lika bred som vägen.. riktigt kul o se lite nya ansikten också fast det inte blev så mycket prat
vart också sjuk sjukt imponerad av X5an krängde inte alls någon gång och vilken väghållning för att vara sådan bil
minus med bilen att satan vad törstig bilen är 4L diesel V8 är ingen miljö bil precis... bara tanka upp bilen med hela lönen då imorn innan jag kommer in till jobbet.. av dagen tank har man nu 2/8 delar av tanken kvargår väl i runt 100L .. men vad gör det när man hade så trevligt och Mr.Edin i passagerar sätet
big hug to you all
Ja så där jaa.. då har man hunnit smälta dagen lite vart ca 32mil tur o retur![]()
vart mkt fart och balla å roliga bilar..
tack för denna gå och hoppas på åter sende till nästa år.
Då var även jag registrerad på alive.se - kan ju inte gå runt i den fina alive tröjjan jag fick igår utan att vara reggad
Finns egentligen bara en anledning till att jag inte reggat mig förut är väl mest att man är ju reggad på tusen andra forum och kollar knappt hälften av dem, men jag har läst lite på alive och det verkar vara en skön stämning här!
Nåväl, tack så jättemycket för gårdagen! Det var verkligen riktigt jäkla kulEller för att citera ÅS när han släppte av mig;
"Jag fattar inte att du vågar sitta så lugn bredvid utan att vara livrädd"
Vi hade iaf kalaskul igår, sista gruppen höll ett riktigt bra högt tempo när vi inte hade bilar i vägen! Finns lite hoppande och sköna delsträckor på tre kameror vi hade monterade - om materialet blir till nåt får ni fråga ÅS
//Richie - trött (på morgonen) co-driver i röda RX-7an
Eftersom jag missade allt vill jag se bilder! Nu!![]()
Tack för en sjukt rolig Kul-Tur som vanligt!
Alltid lika kul att arrangera när alla är så trevliga å positiva!
Väl mött nästa år!
Mvh Helene (Evo X pink-edition..)
Och ja, hej föresten, tänkte att det va läge att regga mig här oxå![]()