Fint Erik!Vad vägde den från början? Angående limmet borde du kunna åka till typ Colorama och köpa nåt limobrttagningsmedel. Fast de beror dock på vad de är för lim och hur mkt som sitter! Säg till nästa gång du pillar med bilen!
![]()
MVH Robin
Fint Erik!Vad vägde den från början? Angående limmet borde du kunna åka till typ Colorama och köpa nåt limobrttagningsmedel. Fast de beror dock på vad de är för lim och hur mkt som sitter! Säg till nästa gång du pillar med bilen!
![]()
MVH Robin
Ja de funkar till det mesta, Thinne och T-Röd brukar va bra med!Ja de är väl ett litet lätt problem? Gött att de inte va någon mer anmärkning! Ja jag kan kika förbi! när är du där?
Patriks bil så jääävla fet!
Bra jobbat idag erik![]()
Ja, den är bannemej inte dålig! :P tanken är att det ska stå två sånna kittade bilar jämte varandra snartmen usch så lång tid det tar alltså!
Hu går det för dig? Fått buren? Vi måste bli klara inför våren. Då ska Falkenbergs motorbana få bekanta sig ordentlig med oss!![]()
Det får väl vara tre bilar totalt då
Buren har 4 veckors lev tid, så det är ett tag kvar!
Beställde bälten precis så jag kan sitta fast iaf! Nu är det bara att få tummen ur och hitta ett par stolar som jag vill ha med!
Kul projekt.
231 hk och 1300 kg borde kännas helt okej på banorna tycker jag om du får till chassiet bra.
Ska följas!