Fint Erik! Vad vägde den från början? Angående limmet borde du kunna åka till typ Colorama och köpa nåt limobrttagningsmedel. Fast de beror dock på vad de är för lim och hur mkt som sitter! Säg till nästa gång du pillar med bilen!

MVH Robin

Reg.datum
    sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av Noborg Visa inlägg
    Fint Erik! Vad vägde den från början? Angående limmet borde du kunna åka till typ Colorama och köpa nåt limobrttagningsmedel. Fast de beror dock på vad de är för lim och hur mkt som sitter! Säg till nästa gång du pillar med bilen!

MVH Robin
    Tack robin! jag körde med lacknafta. Funkade kanon!

Nu ska jag bara få bort 2an på besiktningen om för lågt ställda lampor, sen jävlar ska nog pilla lite med bilen imorgon. Då är du välkommen om du vill
    Zoom Zoom!

Ja de funkar till det mesta, Thinne och T-Röd brukar va bra med! Ja de är väl ett litet lätt problem? Gött att de inte va någon mer anmärkning! Ja jag kan kika förbi! när är du där?

Reg.datum
    sep 2011
    Blev en liten runda i garaget ikväll Bakfull efter gårdagen orkade jag inte ens tänka på en utgång idag också. Patrik lyckades jag också få med mig!

Idag åkte dom svenska skyltarna på, mittlilla emblem bak, utrensning av det mesta, slutsteget kopplades in (ska behålla högtalarna fram)

Zoom Zoom!

Reg.datum
    sep 2011
    För er som inte riktigt förstår er på Japan kommer här lite bilder på stallkompisens bil också!

Zoom Zoom!

Reg.datum
    feb 2011
    Patriks bil så jääävla fet!

Bra jobbat idag erik
    There is no replacement for cubic displacement!
    Regionsansvarig Väst @ Honda Performance Club

Reg.datum
    sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av raseri Visa inlägg
    Patriks bil så jääävla fet!

Bra jobbat idag erik
    Ja, den är bannemej inte dålig! :P tanken är att det ska stå två sånna kittade bilar jämte varandra snart men usch så lång tid det tar alltså!

Hu går det för dig? Fått buren? Vi måste bli klara inför våren. Då ska Falkenbergs motorbana få bekanta sig ordentlig med oss!
    Zoom Zoom!

Reg.datum
    feb 2011
    Det får väl vara tre bilar totalt då
    Buren har 4 veckors lev tid, så det är ett tag kvar!
    Beställde bälten precis så jag kan sitta fast iaf! Nu är det bara att få tummen ur och hitta ett par stolar som jag vill ha med!
    There is no replacement for cubic displacement!
    Regionsansvarig Väst @ Honda Performance Club

Reg.datum
    jul 2010
    Kul projekt.
    231 hk och 1300 kg borde kännas helt okej på banorna tycker jag om du får till chassiet bra .

Ska följas!
    Toyota Mr2 GT-S Timeattack.

Reg.datum
    sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av raseri Visa inlägg
    Det får väl vara tre bilar totalt då
    Buren har 4 veckors lev tid, så det är ett tag kvar!
    Beställde bälten precis så jag kan sitta fast iaf! Nu är det bara att få tummen ur och hitta ett par stolar som jag vill ha med!
    Ska du åka 4punkt? isf fundera på hans också.. Smäller man med 4punkt mår nog inte nacken så bra :P
    Zoom Zoom!

Kontakta oss:
info@alive.se
Samarbeten:
relations@alive.se
Copyright:
alive.se | 2011
alive.se:
Forum
Store
Upload
Blog