Reg.datum
    okt 2009
    Vad tycker ni om bilen?!

BMW M3 csl optik eisermann Mycket utrustning
    Mätarställning: 10500 mil
    Färg: alpin vit
    Karosseri: Sportkupé
    Info: CSL paket, eisermann avgad .volk fälgar, kolfiber huv kolfiber bagagelucka CSL, stablisering stag i motor och bak . kolfiber luft insug, sportdämpare med sänkning, kolfiber splitters, sportratt i mocka tjock och go . går riktigt bra, säljes nyservad med nya däck på, påkostad ca 80 000.- ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare, Airbag förare & passagerare, Antisladdsystem, Antispinn, C-lås, CD-stereo, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Elstol förare, Elstol förare med minne, Elstol passagerare fram, Eltaklucka, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Komplett ifylld servicebok, Larm, LM-fälgar, Regnsensor, Servostyrning, Sidoairbag, Skinnklädsel, Spoiler bak, Sportstolar, Stereo, Stolvärme fram, Taklucka, Vinterhjul - friktion, Xenonstrålkastare, Yttertemperaturmätare detta pris gäller vid ren affär, vid inbyte värderas vår bil högre .m5 . m3 . m6 . Amg, touring, porsche, hummer, utställningsbil .show, race bil .

Pris 179000

http://www.blocket.se/goteborg/BMW_M....htm?ca=12&w=3
    MEN KÖR DÅ!!

Reg.datum
    jun 2009
    Är inte de där jävligt billigt?
    18årig, motorstörd pojke som håller på med media men utbildar sig till lackerare/plåtslagare!

Reg.datum
    mar 2009
    Har suktat många gånger efter denna. Inredningen är ju helt underbar
    //Mattias
    impreza 2.5 | ibiza 1.6 | accord 2.0

Reg.datum
    okt 2009
    Priserna har sänkts sjukt mkt nu närmare vintern, om den bilen är kvar efter jul så ja då är det bara att hosta upp degen
    MEN KÖR DÅ!!

Reg.datum
    aug 2009
    Känns som mycket bil för pengarna men i mina ögon är det inte den ultimata M3an men det beror nog på att jag inte gillar stuket på den samt att den saknar en del standard utrustning jag vill ha av en M3a.
    Promoted - Alive.se

Reg.datum
    okt 2009
    Vad är det för standard utrustningsom saknas?
    MEN KÖR DÅ!!

Reg.datum
    aug 2009
    Navi
    HK ljudet - (tycker det ser förjävligt ut med eftermarknads stereo och iphone interface finns till org med bluetooth)
    Multifunktionsratt - (mocka ratten är fet men blir rätt fort äcklig (lite hygienfobi) )

Sen om man ska vara riktigt petig så skulle jag vilja ha halvläder inredningen eller den röda skinninredningen alt svarta ditot.
    Promoted - Alive.se

Reg.datum
    mar 2009
    Du har fel Edin

Navi e lamt.
    Eftermarknadsstereo är ett måste.
    Mockaratt är skönt.

Den där inredningen gör ju minst halva bilen, dessutom är den röda sjukt ful.

Reg.datum
    aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Silverglantz Visa inlägg
    Du har fel Edin

Navi e lamt.
    Eftermarknadsstereo är ett måste.
    Mockaratt är skönt.

Den där inredningen gör ju minst halva bilen, dessutom är den röda sjukt ful.
    Nu måste jag nog även förmedla att det är ett STORT måste med skalstolar i en M3a. Går inte annars så varför rött är fett är för att det blir lite kontrast med röda inlägg i dörrsidorna.

Kalla Navi lamt om du vill. Onödigt går jag med på men det ser snyggt ut och vem vill inte ha möjligheten att kolla film när man rullar fram i 300 knyck? Alltså, valmöjligheten att göra det väger tyngre än att inte ha det valet.
    Promoted - Alive.se

Reg.datum
    okt 2009
    skalstolar är ett måste för mig också. navi ser inte jag som en standard utrustning, mer som extra utrustning, men man kan köpa en navi om man saknar det.
    MEN KÖR DÅ!!

Kontakta oss:
info@alive.se
Samarbeten:
relations@alive.se
Copyright:
alive.se | 2011
alive.se:
Forum
Store
Upload
Blog