Reg.datum
    maj 2010
    Citat Ursprungligen postat av Danjul Visa inlägg
    Måste ju få igång volvofanskapet.. jag vet inte vart jag ska börja riktigt för jag vet inte vad felet är... men du får gärna hjälpa mig att felsöka lite någon kväll? andra är också välkomna ;-)

(edit: jag menar så vi kan åka i diket för o träffa mattiasL...)
    It's a date!

Reg.datum
    aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av andjul Visa inlägg
    Passar måndag efter middag? jag sitter gärna i passagerarsätet då
    Då blir vi ju tre isf

Reg.datum
    maj 2010
    Citat Ursprungligen postat av mattiase Visa inlägg
    Då blir vi ju tre isf
    shotgun!

Reg.datum
    jan 2009
    Hehe, tack för alive andan jag fick ett sms 10 efter vi kommit loss men jag e väl skyldig att berätta
    Jag och polarn som har en h2:a fick för oss att köra lite offroad men bara lite snabbt för han skulle på släkt middag sen vi åker till grandalen och upp till höger på ett gammalt spår för skogs maskiner, vi åker in genom ganska tuff terräng när vi kommer fram till en liten å så vi stannar framför ån för att kolla lite då vi märker att vi står i ett träsk med lera! Vi försöker backa försiktigt och de går en bit och sen köra fram lite och de går en bit tills man börjar spinna och vipps så stod vi på underredet och lera så högt att de gick till nederkanten på dörren så ringde farsan så han kom med en handvinch och vajer och så vincha vi upp dem för hand och 1 timma senare av vinchande så var vi uppe det var sisådär lagom mycket lera på bilen så vi kom hem 4 timmar senare men vi hade rätt kul ändå inte varje dag man kör fast med en hummer

Kontakta oss:
info@alive.se
Samarbeten:
relations@alive.se
Copyright:
alive.se | 2011
alive.se:
Forum
Store
Upload
Blog
Facebook