Reg.datum
    mar 2008
    Hallå alla julfirare och annat löst folk. Satt och funderade på vart man hittar bra säljessidor utomlands.
    Har egentligen bara koll på pistonheads känns det som, googlar man så hittar man mest konstiga och onavigeringsvänliga sidor.

Så sitter ni på guldkorn från the states eller annat land så tipsa gärna mig som måste stilla mitt porschebehov genom fönstershopping på internetvis.

Puss på alla ställen det känns bäst på för just dig // matte
    Sports for Fuckups

Reg.datum
    nov 2011
    inget speciellt men ja brukar köra på www.mobile.de Finns på engelska vilket underlättar en hel del :P

Reg.datum
    aug 2009

Reg.datum
    mar 2008
    Citat Ursprungligen postat av sir_Rob Visa inlägg
    Är det inte meckigt att ta hem bilar från japanaroloso?
    Sports for Fuckups

Reg.datum
    aug 2009
    nä, alla priser där är inkl. frakt till hamn. sen måste du ju tulla in bilen m.m. men det är ju bara att anlita ett transportföretag som ordnar det för dig (*host host* NTEX *host*)

Reg.datum
    aug 2009
    Köper du Porsche blir jag evigt olycklig..
    Promoted - Alive.se

Reg.datum
    aug 2008
    The speed was ok, but the corner to tight.

Reg.datum
    mar 2008
    Citat Ursprungligen postat av sir_Rob Visa inlägg
    nä, alla priser där är inkl. frakt till hamn. sen måste du ju tulla in bilen m.m. men det är ju bara att anlita ett transportföretag som ordnar det för dig (*host host* NTEX *host*)
    Ok, tyckte ju att priserna va rätt höga för att vara japan men är det med frakt till sweden är det ju fresh, men är det inte knepigt att regga in japanbilar? Skrock kanske? Vadå, om jag pekar på en bil och ger dig en bunt med svenska papper med gubbor och gummor på så får jag en svenskreggad bil? :-)

Citat Ursprungligen postat av Edin Visa inlägg
    Köper du Porsche blir jag evigt olycklig..
    Min nästa bil blir en modest 964 eller en semigalen 930 hur jag än gör, har typ bestämt mig. Vill ha nåt att bli gammal med. Meeen hur man än vrider och vänder så pratar vi år bort. Ska som sagt vara billös ett tag, så no worries :-)

Citat Ursprungligen postat av sluggo112 Visa inlägg
    Kunde inte söka på bilmärke och sånt, kunde bara välja alla :-( kanske inte gillar ipad där.
    Sports for Fuckups

Reg.datum
    aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av kocken Visa inlägg
    Min nästa bil blir en modest 964 eller en semigalen 930 hur jag än gör, har typ bestämt mig. Vill ha nåt att bli gammal med. Meeen hur man än vrider och vänder så pratar vi år bort. Ska som sagt vara billös ett tag, så no worries :-)
    Låter sjukt trevligt. För skulle du gå och handla till våren vet jag inte vad jag skulle göra med mig själv då mina planer är exakt de samma. Ska hålla mig lite på en "låg" nivå nu ett tag tills skolan är klar och jobb är kirrat. (Och där mitt i kommer ju en flytt från lilla mamma med..)
    Promoted - Alive.se

Reg.datum
    jun 2009
    Varsågod - Vit semigalen 930 med skapligt bra uppgraderingslista, 1080kg, 150papp (Minus halvskum Ruf BTR front)

http://forums.pelicanparts.com/porsc...911-turbo.html

En stor fördel med US är att dom inte är rädda att uppgradera bilarna! Här i euroland så är ju allt som oftast "välbevarad blaupunkt berlin bandare m autoreverse" viktigare än fullt RS kittat.

Kontakta oss:
info@alive.se
Samarbeten:
relations@alive.se
Copyright:
alive.se | 2011
alive.se:
Forum
Store
Upload
Blog
Facebook