+ Svara på ämne
Sidan 1 av 4 1 2 3 ... SistaSista
    Reg.datum
    jun 2009
    Tjenare!
    Nu tänker jag inte ge er falska förhoppningar och säga att det är nära release..
    För helt ärligt så har jag ju inte ens börjat klippa rullen ännu, och därför den här tråden!
    Jag vill ju ge er en bra jävla rulle, och för att kunna göra det vill jag ju veta vad ni vill se.

Så hur vill ni ha upplägget? Blandat eller ta ett "event" för sig? Musik? Stil? osv osv
    Har ni några egna klipp som ni vill kanske ska vara med? Något annat som kan bidra?

Ni kan även tipsa mig om effekter eller andra filmer ni har sett som är snyggt redigerade.
    Ja, men ni förstår nog. Bomba med åsikter och tips så drar jag igång och redigerar! /Totte
    18årig, motorstörd pojke som håller på med media men utbildar sig till lackerare/plåtslagare!

Reg.datum
    aug 2009
    Jag tycker du ska göra den på ditt eget sätt så den får din prägel. Du har visat tidigare att du har bra känsla för det så kör hårt!

Reg.datum
    jun 2008
    Jag har ju försökt att få dig att ta imot lite film men du är ju aldrig online på msn :P
    Granne med Kakan

Reg.datum
    mar 2008
    Tror ju det kan vara juste att dela upp typ alive evenemangen som sala o träffen sen köra gatebil och däckbränneri och skoj imellan.
    Men är ju bara klippa som du känner, alla jobbar olika men sektionerar man det kan man ofta få ett skönt flow med blandning av slowmo, tyffa effekter, sköna panoreringar till braveheartmusik osv osv.
    Det värsta är när man får "kill your darling" (som maccan brukar säga) för att man fastnar och inte kommer vidare :-(

Kul också om folk skickar lite allmänt skit till dig också. Humor e skoj :-)

Låtlistan ala carte ska du få osså tittie.
    Sports for Fuckups

Reg.datum
    mar 2009
    Dum fråga må hända. Men Alive 2010 filmen har väl än till dags datum inte givits ut?
    //Mattias
    impreza 2.5 | ibiza 1.6 | accord 2.0

Reg.datum
    mar 2008
    Citat Ursprungligen postat av Arson Visa inlägg
    Dum fråga må hända. Men Alive 2010 filmen har väl än till dags datum inte givits ut?
    Nej för bassies dator kraschade satan, därför finns inte ens det materialet kvar längre :-( finns bara en utgiven teaser :-(
    Sports for Fuckups

Reg.datum
    jan 2009
    men hallå totte bara ta en roadtrip och glida runt till lite garage o filma lite start till kärleken

Reg.datum
    jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av RIGO-ROD Visa inlägg
    men hallå totte bara ta en roadtrip och glida runt till lite garage o filma lite start till kärleken
    Har velat göra det läääänge faktiskt.. får se om det blir möjligt!
    Men vilka ska man besöka då? Palle och Pentell, Rodde, några av alla feta Cossie byggen?

/Totte
    18årig, motorstörd pojke som håller på med media men utbildar sig till lackerare/plåtslagare!

Reg.datum
    feb 2009
    Ja vafan, världens bästa familj måste sprida lite kärlek. Lite glada miner ifrån aliveträffarna, lite kärlek. Förmedla känslan. Finns det inte ett klipp när mackan och någon mer dansar på aliveträffen? Den med ett passande uppbeat, BAM tieeep http://open.spotify.com/track/3uYm4MtU6jUQft2DtGqEoZ Mac Miller - Knock Knock, för er som vet vilken jag menar.
    Än går det vågor

Reg.datum
    mar 2008
    Kommer du till berga så har du ju ted, palle, vr6 mange, pentell, rodde, fjay/nirre, maccans toys på samma ställe alla utom ted och rodde ligger inom 5min bilradie.
    Sports for Fuckups

+ Svara på ämne
Sidan 1 av 4 1 2 3 ... SistaSista
Kontakta oss:
info@alive.se
Samarbeten:
relations@alive.se
Copyright:
alive.se | 2011
alive.se:
Forum
Store