Reg.datum
    jun 2009
    Sounds like a plan!!

/Totte
    18årig, motorstörd pojke som håller på med media men utbildar sig till lackerare/plåtslagare!

Reg.datum
    mar 2008
    Citat Ursprungligen postat av CP-Productions Visa inlägg
    Sounds like a plan!!

/Totte
    indeed.

Har du börjat få feeling för macen ännu eller var det knepigare än vad du trodde att byta tillverkare?
    Sports for Fuckups

Reg.datum
    jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av kocken Visa inlägg
    indeed.

Har du börjat få feeling för macen ännu eller var det knepigare än vad du trodde att byta tillverkare?
    Jadå det går bra! Desto svårare att komma in i nya redigeringsprogrammet men det kommer det också!

/Totte
    18årig, motorstörd pojke som håller på med media men utbildar sig till lackerare/plåtslagare!

Reg.datum
    okt 2009
    Hur långt har du kommit än så länge?
    MEN KÖR DÅ!!

Reg.datum
    jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av wZapp Visa inlägg
    Hur långt har du kommit än så länge?
    Bara lagt upp och planerat än så länge Väntar på att lite material ska komma in..

/Totte

Reg.datum
    jan 2009
    kan ha på min gamla s14 när jag leker om det är intressant

Reg.datum
    jun 2009
    Finns inte tid till att knåpa ihop en fet rulle grabbar!
    Om någon känner sig manad att ta mitt material och redigera så dra iväg ett PM!
    Dock måste det va någon med kunskaper om detta för jag vill inte se nå halvdant
    gjort med mitt eget material, u knooow? Ev att det snart kommer finnas tid att
    klippa ihop en rulle från bankörningen i alla fall.. men någon Alive-film 2k11 blir det inte

Sorry boys /Totte

Reg.datum
    mar 2008
    Tutte, din jävla hunongstomte, vad händer?

Jag och macattack har pratat och vi tar tag i skiten, så vi snor allt material och klipper den. Hur många g är det? Eller kan vi komma och hämta din hela din hd? Givetvis får du tillbaka den (kanske). Men givetvis vill vi ha ALLT material då så vi kan klippa en någorlunda lång film.
    Sports for Fuckups

Reg.datum
    jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av kocken Visa inlägg
    Tutte, din jävla hunongstomte, vad händer?

Jag och macattack har pratat och vi tar tag i skiten, så vi snor allt material och klipper den. Hur många g är det? Eller kan vi komma och hämta din hela din hd? Givetvis får du tillbaka den (kanske). Men givetvis vill vi ha ALLT material då så vi kan klippa en någorlunda lång film.
    Ta med er mitt objektiv hem som jag skulle fått tillbaka för typ ett år sedan då också :-)
    Åk du först så väntar jag där framme.

Reg.datum
    mar 2008
    Citat Ursprungligen postat av Åberg Visa inlägg
    Ta med er mitt objektiv hem som jag skulle fått tillbaka för typ ett år sedan då också :-)
    Du får la följa med :-)
    Sports for Fuckups

Kontakta oss:
info@alive.se
Samarbeten:
relations@alive.se
Copyright:
alive.se | 2011
alive.se:
Forum
Store
Upload