Reg.datum
    aug 2009
    Ja nu har man blivit visare (och äldre som en del säger) och som plåster på såren fick jag en resa till London då jag inte hade sett staden än. Och vilken stad sen! Massa gammla byggnader att beskåda, rikemanskvarter som slår diplomatstaden här hemma på fingrarna, bilarna, shoppingen och inte minst att folk helt enkelt parkar sin 4 millar dyra Rolls-Royce på gatan över natten! Helt sjukt i mina ögon men så är det i Belgravia...

Givetvis hade man ju med sig kameran och fotade lite. Dock ska jag höja hela min högra arm, samt stå på tå, och deklarera att jag är långt ifrån maccan, tottes, Åbergs och andra fotografers kaliber. Jag leker runt med min nyfunna Nikon D60 i autoläge och sortläge samt redigerar allt i iPhoto för något annat kan jag inte. Men det kanske är någon som vill se vad man kan se på Londons gator ändå?

Återförsäljare av Ferrari

McLarens Showroom

Fisker Karma inne på Harrolds - Man satt riktigt mysigt i den

Bentley var nog en av de vanligaste bilarna att skåda. Den fanns överallt! Även nya Mulsane kunde man se lite här och där

Gammal som ny

Vissa parkeringar var rätt tveksamma

Men att stå mot färdriktningen var nog fullt lagligt

Range Rover var lite som Volvo här hemma men mattsvart var inte lika vanligt

Även Araber med Maserati körde mattsvart (om än nycklade efter hela sidan.. )

Ferrari 458 är en sjukt läcker bil i verkligheten. Synd bara att jag är för lång för då jag fick chansen att provsitta en herres 458 på gatan (bara så där) så satt jag med huvvudet i taket.

Kings Road var riktigt bra för att spotta fina bilar

Killen till denna kärra valde inte riktigt rätt fälgar enligt mig

Astons hittade man rullandes

Och parkerade

Ny som gammal.

Detta är dock bara en bråkdel av allt det man såg. Men vill man se feta bilar är London riktigt bra för detta. Beger man sig sedan ner till Belgravia där husen kostar från 12 millioner pund och uppåt ser man mycket trevligt parkat på gatan. Jag såg tex en Lamborghini Aventador parkerad på sniskan vid en korsning..

Och om någon vill ha rekommendationer angående Hotell kan jag starkt rekommendera Park Plaza Victoria som ligger precis vid Victoria station. Rent, fräscht och fantastisk frukost. Inte det billigaste men man kan lyckas knipa rum genom Resfeber och deras Top Secret erbjudande genom att googla restaurangens namn och således luska ut att det är detta hotell.
    Promoted - Alive.se

Reg.datum
    jun 2008
    Snyggt mannen! Soft att det blev ett gäng bilder, och vilka jävla bilar! Såg en del feta rackare när jag var nere hösten 2010, fick inte en enda på bild :P

Grattis i efterskott får man passa på att säga, jag bommade (uppenbarligen) att höra av mig på självaste dagen.
    Åk du först så väntar jag där framme.

Reg.datum
    mar 2008
    Trevliga bilder Edin, mycket trevligt

/ Mvh Jimmy
    THR/Sponsor nattracet 07,08,09
    Tack: DäckTeam Åkersberga,HULTA,Grosshandlarn,Ekan,Peter&Stefan

Reg.datum
    aug 2009
    Kul ni gillade dom. Jag är ju ungefär lika duktig på att hantera en kamera som Kalle Anka är på att få till sina galna idéer.
    Tat lugnt Åberg. Luren var helt bommad i helgen då abonnemanget mitt inte funkar utanför Sverige. Och du var inte ensam på att bomma (men pelle kom ihåg).
    Promoted - Alive.se

Reg.datum
    feb 2011
    Snygg Edin!
    There is no replacement for cubic displacement!
    Regionsansvarig Väst @ Honda Performance Club

Reg.datum
    feb 2008
    Citat Ursprungligen postat av Edin Visa inlägg
    Tat lugnt Åberg. Luren var helt bommad i helgen då abonnemanget mitt inte funkar utanför Sverige. Och du var inte ensam på att bomma (men pelle kom ihåg).
    Härliga bilder Edin - det var inte jag som kom ihåg dig även om jag skulle önska att så var fallet. Antar att du fick ett mail från alive.se som grattade på födelsedagen vilket är automatiserat i Vbulletin. Lite rolig info om det är att jag fått en del mail under åren där folk svarat och tackat
    "Eat my short"

Reg.datum
    aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Härliga bilder Edin - det var inte jag som kom ihåg dig även om jag skulle önska att så var fallet. Antar att du fick ett mail från alive.se som grattade på födelsedagen vilket är automatiserat i Vbulletin. Lite rolig info om det är att jag fått en del mail under åren där folk svarat och tackat
    Jag misstänkte även det dock kommer mailen från din personliga alive mail (förutsatt du inte har flera dvs).
    Promoted - Alive.se

Reg.datum
    feb 2008
    Citat Ursprungligen postat av Edin Visa inlägg
    Jag misstänkte även det dock kommer mailen från din personliga alive mail (förutsatt du inte har flera dvs).
    Det är min personliga, den mailen som jag skrev in en dag i Feb 2008 när jag installerade forumet, sen har det hängt kvar
    "Eat my short"

Kontakta oss:
info@alive.se
Samarbeten:
relations@alive.se
Copyright:
alive.se | 2011
alive.se:
Forum
Store
Upload
Blog