Skulle kunna vara sjukt snyggt men frågan är vad du ska använda för färg då avgashuset kommer bli så varmt så känns som ett vitt kompressorhus blir ett nikotingult kompressorhus tillslut?
Men skulle kunna vara snyggt absolut!
Mvh Matte
Skulle kunna vara sjukt snyggt men frågan är vad du ska använda för färg då avgashuset kommer bli så varmt så känns som ett vitt kompressorhus blir ett nikotingult kompressorhus tillslut?
Men skulle kunna vara snyggt absolut!
Mvh Matte
Blir nog så att jag behåller turbon som den e till bilen ställs in nästa gång för översyn. Då ska jag bestämma mej om jag ska polera eller lacka..
MVH Jonas
E oxå inne på de svarta, jäkligt coolt!
Fixade fästen te Nuke railen idag. Blev riktigt bra tycker jag, ska polera dem då jag fick fila ner skägget efter borrning å filning.. Tycker jag fick dem ganska diskreta "utifrån" sett..
Satte även ihop generatorn, dock har jag givetvis förlagt min låskil så måste fixa en annan..
MVH Jonas
![]()
Fy vad försiktig du kommer behöva vara när du hissar i denna, förstå irritationen när du tar i här och varbrrrrrrrrrrr....
Ser lika bra ut som vanligt...
Mvh Matte
Just nu står motorns så här som på bilderna..
Blir mer mekande te helgen
MVH Jonas
Ser jävligt fint ut..![]()
Jahopp, motivationen ligger inte på topp längre..
Tjejen gjorde slut på nyårsdagen, efter nästan 5 års förhållande.
Har dock satt dit oljetrycksgivare, lite siliconslangar, å krimskrams..
Imorrn ska jag sätta i motorfästernai bilen, sen ska motorn bort från stativet. Då ska svänghjul å koppling på plats..
Får se hur mycket jag pallar göra.. Mår inte riktigt bra just nu.. suck
MVH Jonas
Sjukt trist att höra är inte vad man behöver hur man än vrider och vänder på det.
Skulle dock tro att det löser sig tillslut, man mår som piss i 6 månader sen brukar man må bättre än bäst igen så håll ut.
Kan väl vara skönt att ha bilen att pilla med som terapi arbete, allt är bättre än att sitta och stirra i taket, väggen eller vad man väljer att fokusera på.
Hoppas det löser sig till det bästa för dig!
Mvh Matte