Hej,
Vi söker just nu en bil för vårt april nummer.
Har ni några bra bilder på bilen från förra säsongen som skulle passa i ett reportage kan ni väll posta i denna tråden.
Hej,
Vi söker just nu en bil för vårt april nummer.
Har ni några bra bilder på bilen från förra säsongen som skulle passa i ett reportage kan ni väll posta i denna tråden.
Vad letar ni efter, mer specifikt? Jag har bra bilder på mina bilar (www.garaget.org/sqd), men det betyder ju inte per automatik att de är intressanta![]()
Jag har två snygga bilder på sqds bil haha![]()
Dra ett getöga o se om nått plattsar in.
http://www.garaget.org/ergos14
Erik@Tapa
maccan har en asnygg bild på min bil![]()

Känns som att du har ett stort motorintresse och din Nissan S14 hade ju med det motorbygget passat bra in i tidningen.
Om du har 10 bra bilder har jag en plats. Gärna lite motorbilder samt inredning med.
Vi vill inte bara uppmärksamma extrembyggen utan seriösa byggare. Få en bredd i tidningen få saknar idag.
//Daniel
Jag har 10 bra bilder, men motorn är inte klar, så jag har bara motorbilder på den gamla setupen med strax under 400hk.
Om du vill skriva om bilen som ett projekt så skulle det ju funka bäst - det kommer hända mer under 2012; motorn sätts ihop och mappas/bänkas (då med ny topp/kammar/insug/turbo/soppasystem etc), stilrent kjolpaket har monterats men inte lackats än, och det blir kanske färgbyte också, fälgar ska monteras & passas in (Volkfälgarna).. Så om du/ni vill skriva om transformationen så är jag helt på, men vill ni ha en helt färdig bil får jag nog passa. PM:a mig annars om det är intressant![]()
Tyvärr var inte Chefredaktören så sugen på ett projekt. Bättre vi tar det när du är klar med bilen.