Ursprungligen postat av Åberg Jag har också bara en sugmotor ju, får inte jag heller vara med då? Min motor är mindre dessutom, dock mer hk/liter :P 2 liter, en japansk bigblock Nu när jag ändå har spårat ur topic här så fortsätter jag lite till: Vad varvar volvo-snurran? Klart du får va med, gå in på dekaltrim.se å beställ en dekal klistra, fota å va med i gänget Det finns ju en anledning att Honda levererar motorer till F1 å inte Volvo
Ursprungligen postat av Åberg Jag har inte fått nån än *snyft snyft* Frågan är väl hur du inte kan ha beställt ännu:-( Mvh Matte
på Audin
Här kommer tre från mig edit: man ser visst inte loggan så bra på sista :P men den sitter där!
Sorry för ot men sjukt kul att ha dig tillbaka anders!.. Mvh Matte
Ursprungligen postat av anders Här kommer tre från mig edit: man ser visst inte loggan så bra på sista :P men den sitter där! Gillar placeringen på bakluckan, ser ut som dekalen är gjord för att sitta där
Ursprungligen postat av kocken Sorry för ot men sjukt kul att ha dig tillbaka anders!.. Mvh Matte Var har Anders varit hela tiden då???? .
Ursprungligen postat av Piller Var har Anders varit hela tiden då???? . Hahaha. Det vet bara anders men inte här! Mvh Matte
Ursprungligen postat av Piller Gillar placeringen på bakluckan, ser ut som dekalen är gjord för att sitta där håller med! såg skitsnyggt ut! /maccan
Ursprungligen postat av kocken Sorry för ot men sjukt kul att ha dig tillbaka anders!.. Mvh Matte Tackar Har haft lite annat för mig en sen blev det thailand en månad :P